Ons bestuur bestaat uit zes bestuursleden: de voorzitter, penningmeester, secretaris, een bestuurslid Belangenbehartiging, een bestuurslid HRM, een bestuurslid Community en een bestuurslid Communicatie. Samen zijn wij verantwoordelijk voor het beleid en de toekomstbestendigheid van Transvisie.
Als secretaris ben je de spil in de bestuurlijke en organisatorische processen. Jij zorgt ervoor dat de besluitvorming goed wordt vastgelegd en dat afspraken en acties worden opgevolgd. Je:
- Bereidt bestuursvergaderingen voor, stelt de agenda op en maakt notulen.
- Houdt overzicht op actiepunten en zorgt dat deze tijdig worden opgepakt.
- Beheert de formele correspondentie en bewaakt de jaarplanning van het bestuur.
- Draagt bij aan een transparante, inclusieve en goed georganiseerde stichting.
- Een transgender/genderdivers persoon of iemand met affiniteit met onze
- doelgroep (een pre)
- Werk- en denkwijze op MBO+/HBO niveau
- Ervaring of affiniteit met beleidsmatig aansturing
- Goede communicatieve- en sensitieve vaardigheden, een initiatiefrijke
- houding en prettig kan samenwerken
- Voldoende tijd om 4 uur per week te besteden aan bestuurstaken.
We zijn een vrijwilligersorganisatie van 120 vrijwilligers en jaarlijks stromen er rond
de 30 personen nieuw in. Je doet je werkzaamheden vanuit huis en zult worden
ingewerkt door een collega bestuurslid. Het bestuur komt op de 1e dinsdag van de
maand samen voor de bestuursvergadering in Utrecht of via Microsoft Teams.
- Jaarlijks diverse gratis trainingen.
- De kans om samen te werken met de leukste mensen van Nederland.
- Een vip-ticket voor ons jaarlijkse vrijwilligersfeest.
- Vrijwilligerswerk grotendeels vanuit je eigen woning.
- Toegang tot onze volledige Microsoft 365 omgeving.
- De mogelijkheid echt iets voor onze doelgroep te betekenen.