Bestuurslid
Beschrijving

Kom jij ons bestuur versterken?

Ons bestuur bestaat op dit moment uit vijf bestuursleden te weten de voorzitter, een penningmeester, een secretaris, een algemeen bestuurslid belangenbehartiging en bestuurslid HRM. Als Bestuur zijn wij verantwoordelijk voor het beleid en het toekomstbestendig maken van Transvisie.

Wat ga je doen?

Samen met je medebestuursleden ben jij verantwoordelijk voor de beleidsmatige aansturing van de stichting. Je ondersteunt je collega-bestuursleden binnen hun portefeuilles en adviseert en stuurt aan op een inclusieve en succesvolle organisatie.

Wie zoeken iemand die zich in het onderstaande profiel herkent
  • Een transgender/genderdivers persoon of iemand met affiniteit met onze doelgroep (een pre)
  • Werk- en denkwijze op MBO+/HBO niveau
  • Ervaring of affiniteit met beleidsmatig aansturing
  • Goede communicatieve- en sensitieve vaardigheden, een initiatiefrijke houding en prettig kan samenwerken
  • Voldoende tijd om 3 uur per week te besteden aan bestuurstaken.
Goed om te weten

We zijn een vrijwilligersorganisatie van 120 vrijwilligers en jaarlijks stromen er rond de 30 personen nieuw in. Je doet je werkzaamheden vanuit huis en zult worden ingewerkt door een collega bestuurslid. Het bestuur komt op de 1e dinsdag van de maand samen voor de bestuursvergadering in Utrecht of via Microsoft Teams..

Wat wij je bieden
  • Jaarlijks diverse gratis trainingen.
  • De kans om samen te werken met de leukste mensen van Nederland.
  • Een vip-ticket voor ons jaarlijkse vrijwilligersfeest.
  • Onkostenvergoeding.
  • Vrijwilligerswerk grotendeels vanuit je eigen woning.
  • Toegang tot onze volledige Microsoft 365 omgeving.
  • De mogelijkheid echt iets voor onze doelgroep te betekenen.
Type dienstverband
Vrijwilliger
Afdeling
Bestuur
Werklocatie
Werken op afstand mogelijk
Werktijden
3 uur per week
Geplaatst op:
juli 13, 2025
Geldig tot
augustus 13, 2025
Close modal window

Bedankt voor je sollicitatie. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op!